niedziela, 26 stycznia 2014

Patchworkowy 26

26 stycznia jest tak naprawdę dniem Wielu toteż dziś 
Listy do Wielu

Bracie,
kończysz dziś lat 20.
Ja miałam lat 10 gdy w drzwiach pojawiła się Mama z Tatą i niebieskim Zawiniątkiem.
Od dnia Twojego przyjścia na świat (jak to dziś przypomniały nam Sistersy) przez dni kilka jadłyśmy naleśniki z białego pudełka (Tatuś, sorry:)) więc doceń Tymie 
nasze zaangażowanie w oczekiwanie na Ciebie.
Miłość moją miałeś od zawsze, potem przyszła przyjaźń.
Dziś jak patrzę na Ciebie to jestem z Ciebie bardzo dumna.
Fajny z Ciebie Facet. Dobry Człowiek. Pomysłowy Dobromir.
Stu lat Dyndasiu:)


Syneczku,
skończyłeś dziś 13 miesięcy.
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem od dziś równo za dwa miesiące powitamy na świecie
Maleńką Istotkę, Twoją Siostrę.
Wczoraj tak Cię chwaliłam do Twojego Taty, że ładnie śpisz, że tylko jedno nocne budzenie 
na butlę a Ty co? Harce o 4 nad ranem! 
No ale - dzięki Tobie o tej 4 Tata obejrzał walkę bokserską także nie ma tego złego:)
Na imprezie urodzinowej Twojego Chrzestnego przyjąłeś dziś zatrważające
ilości jedzenia. Nie narzekam, jedzeniowych kłopotów z Tobą nie ma:)


Kochana I.,
kończysz jutro 18+.
A ja w pamięci mam ciągle ten plac na naszym ulubionym lubelskim osiedlu 
na którym się poznałyśmy i chodziłyśmy w obcisłych błyszczących legginsach z naszymi lalkami.
Raz nazwana przyjaźń nie przemija nigdy.
Zawsze będziesz w moim sercu.
Zawsze ważna.


Rok dziś kończy mój blog.
Dziękuję za 38 tysięcy wyświetleń.
Za Obserwatorów.
Za nowych Znajomych.
Za komentarze.
Rok temu usiadłam i napisałam List do Synka.
Z potrzeby serca.
W tym roku wiele blogowych zmian - nie jestem już tylko Mamą Leonka.
W tej przestrzeni jestem też Karoliną, kobietą pracującą, gotującą, 
malującą się, czytającą, oglądającą, spotykającą różnych Ludzi.
O tym też będzie:)

Eva dziś śpiewa dla Wielu:)





16 komentarzy:

  1. Oglądam Cię, czytam i podziwiam piękna pogodna kobieto!
    Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow Wiolu, dziękuję Ci bardzo! to straszliwie miłe, co piszesz, a ja po raz kolejny przekonuję się, że warto tu być. dla takich Ludzi. dziękuję.

      Usuń
  2. Ależ wydarzeń cudownych! Zatem najlepszego dla Wszystkich! I dla Ciebie też bo bez Ciebie tego bloga to by nie było! Buziaki!!! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w imieniu Wszystkich:) i swoim:) ściskam Cię Polusia!

      Usuń
  3. Świetnie to napisałaś. Tekst pełen emocji i ewidentnie wzruszeń.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      taka emocjonalna ze mnie kobieta:)
      pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. wzruszyłam się. cudownie napisane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia dla każdego z jubilatów z osobna! :) Zapraszamy do Nas na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie w Ich imieniu i już pędzę do Was!

      Usuń
  6. a ja sobie, Tobie i wszystkim nam tu - życzę 100 lat pisania :) i zdjęć, zdjęć, loków Twoich, oczu leonowych i Zeeeet, serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jestem bardzo szczęśliwa że Cie poznałam Wspaniała Kobieto!
      i po tysiąc milion kroć dziekuję za te slowa!

      Usuń
  7. piękne listy :)
    a bloga pisz,pisz,pisz-uwielbiam Cię czytać.Tu jest tak ciepło....
    buziole :*

    OdpowiedzUsuń