wtorek, 28 stycznia 2014

4/52

Leonek u swej Cioci Patrycji wypatrujący czy wiosna to aby tuż tuż.

Synku Mały, wsiedliśmy w taksę i pojechaliśmy.
Do Ciotki, do Rodzeństwa Twego Ciotecznego.
Matka bez prawa jazdy, może w końcu zrobię, 
zima i śnieg po pas, brzuch mój, że Cię nie widzę jak plączesz mi się pod nogami, 
na sankach za daleko, komunikacji miejskiej w Lu mówimy nie : toteż taksa.
No i tak jedziemy - Ty w przydużym kombi i ja Matka Twa w bransolejtach, pełnym makijażu a jakże no i w dresach. He he. Operacja stylóweczka.
Ale co tam.
Lubisz Mały stać przy oknie. I u Ciotki, i w domu. No lubisz po prostu.

27 komentarzy:

  1. Leoś co raz bardziej do Maminki swojej podobny się robisz :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się wydaje, że taki Twój się robi. to spojrzenie... właśnie chyba ono. może trochę nos.

      Usuń
  2. hehehehe no Kochana! dzięki! zaraz przeczytam Mężowi! niech wie! a co!
    każdy mi tu, że mój Mąż jak malowany:) a tu proszę, dziękuję Ci, ach dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że lubi sobie spoglądać przez okno. Mój mały też to uwielbia . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubi, lubi:)
      ciekawe Kinga swoją drogą co te Chłopaki tam wypatrują?:)

      Usuń
  4. Moze rozmyślam jakby tu przez okienko czmychnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś w tych oknach jest, że nawet jak nic nie widać to i tak stoją i patrzą:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Za oknem TYYYYLE SIĘ zawsze dzieje :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj matki to mogą pochwalić stylówkami z dresem w roli głównej:) A Leon mądra głowa z tym wypatrywaniem wiosny właśnie ostatnio słyszałam, że nadchodzi ocieplenie. Hmm zazdroszczę podrózy do cioci i rodzeństwa u nas Kapsel najmłodszy w rodzinie i jeszcze niegodny zabaw ze starszakami ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dresowa stylówka jest the best a że dres coraz bardziej w modzie to może i do porodu tak pójdę? :)
      jeszcze się z Kapslem będą chcieli bawić, zobaczysz, jeszcze się o Niego upomną:)

      Usuń
  8. Może w końcu wiosna przyjdzie;)
    Filip też w drzwiach balkonowych siedzi i podziwia śnieg;) Ale co się dziwić, jak to jego pierwszy w życiu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie wiem co dzieci mają z tymi oknami, ale lubią je zwykle...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zimę pewnie podziwia,w końcu to pierwsza w jego życiu ;-) W włoski faktycznie się kręcą ;-) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt:) pierwsza w miarę świadoma:)
      jest szansa że będą loki po Matce:)
      ściskamy!

      Usuń
  11. o jaki słodzias,kiedy Ci tak urósł?taka chłopczykowa dzidzia :) Mój Anioł kocha siedzieć na parapecie i podziwiać świat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chłopczykowa dzidzia bardzo mi się podoba:) czasem mówię do Niego Dzidzia Piernik:)
      Anioł wie co dobre!

      Usuń