poniedziałek, 20 stycznia 2014

Mamo - umaluj się!

Od wczoraj wiem jak wygląda idealny niedzielny poranek.
Dobra kawa, świetne Babki i stos kosmetyków, cała masa kosmetyków!
 Razem z moją Siostrą (jedną z dwóch najwspanialszych) wzięłyśmy wczoraj udział 
w kursie makijażu indywidualnego dla Mam organizowanym przez  
Exclusive Make up Atelier Aleksandra Szymanek.

Nie ukrywam, że Atelier Oli jest mi szczególnie bliskie.
To właśnie Ona 6 lat temu uratowała przed zagładą mój makijaż ślubny i od tego momentu
 towarzyszy mi makijażowo w najważniejszych momentach w życiu.
Znam niewiele takich osób dla których praca jest pasją, miłością, życiem.
Ola jest niesamowita w tym co robi, zdolna, kreatywna przy tym straszliwie ciepła.
Ma umiejętność przekazywania swojej wiedzy w niezwykle przystępny sposób,
zna wszelkie nowinki kosmetyczne, potrafi doradzić i widzi piękno w każdej swojej Klientce.
Ola jest profesjonalistką!

Kurs makijażu dla Mam zrodził się z potrzeby Klientek Oli - często Mam zapracowanych, zabieganych
pragnących w sposób profesjonalny i dość szybki ogarnąć swoją twarz:)
Jestem jedną z nich:)
Spotkałam wczoraj fantastyczne Dziewczyny, Mamy, Kobiety Pracujące,
było tak miło, że w tym samym składzie umówiłyśmy się na kolejne warszaty.

W końcu wiem jak wykonturować twarz i nie wyglądać przy tym jak matrioszka,
kreskami na powiekach nie uczynić z siebie Kleopatry
czy też używać bazy pod make up tak by nie rolowała schodząc z twarzy jak skóra po spaleniu słońcem:)

Wszystkim mieszkankom Lublina i okolic polecam Atelier całym sercem.

https://www.facebook.com/SzymanekA?fref=ts

http://www.szymanek.pl


Aleksandra Szymanek we własnej osobie:)



Nasza Modelka w makijażu dziennym

















Dziewczyny - dziękuję! 
Bawiłam się świetnie!

11 komentarzy:

  1. 1. promieniejesz! 2. zabieraj ogona ze sobą następnym razem (mnie, ważę nie najmniej, ale próbuje być miła dla otoczenia mimo wściekłości lub bezradności codziennej) 3. ale ktoś ma pięknie w domu, jeja! 4. trzymam kciuki za Was i zmianę adresu, przecież nie jesteś mamą już tylko Leona Pana, o nie nie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana no to tak:):
      1. po stokroć dzięki! 2. zabiorę z miłą chęcią - takiego ogona to będę obnosić jak lisią kitę:) - napiszę na priv co i jak 3. to w sali szkoleniowej ale fakt - jest pięknie! 4. dzięki, jak masz to dawaj jakiegoś speca od internetów bo szykują się wielkie zmiany! :)

      Usuń
  2. I nagle zamarzyło mi się spotkanie w babskim gronie..... czas je zaplanować. P.S. ładne te makijaże :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ba! takie spotkania są meeeega! planuj, Kochana! ps. przekażę:)

      Usuń
  3. widać, że naprawdę udane spotkanie miałyście:) dla mnie makijaż to wciąż czarna magia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz!!! kurczę muszę sobie kupić jakieś mejkapowe rzeczy bo mam deficyt, aż chce się malować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaa, dzięki:) jak pyza na polskich dróżkach i krótkich nóżkach:)
      kupuj Lala kupuj, od razu wskaźnik atrakcyjności +500:)

      Usuń
  5. Wow! Ale czad!!! Też tak chcę!!!! :) Karolinko wyglądasz olśniewająco!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to przyjeżdżaj Niuńko jedna, czekam i czekam
      dziękuję:)

      Usuń
  6. Super są takie spotkania;) Tylko ja jakoś na nie trafić nie mogę;)

    OdpowiedzUsuń