niedziela, 13 lipca 2014

Niedźwiedzia niedziela

Takich Rodzin! Takich Rodziców! Takich Dzieci!
Takich właśnie potrzebuje nasz kraj!
Niech moja odezwa popłynie dalej w świat.
Amen.

Znamy się. Stąd.
Plus kilka innych spotkań.
Piszemy do siebie, wspieramy, śmiejemy, wnerwiamy.
Jakieś tam nitki wspólnych Znajomych.

Niedźwiedzie Dzieci - listy Matki, takiej pięknej.
Wewnętrznie i zewnętrznie.
Kto chce się wzruszyć, zaczytać, o życiu całkiem serio i całkiem pięknie,
zobaczyć Dwójkę wspaniałych Dzieci i Ich Rodzicieli.
To właśnie tam.
Polecam całym sercem.
Ja chłonę każdy Jej tekst i w duchu wstyd mi, że ja - polonista d...pa Maryna
tak pięknie pisać nie potrafię.
Nic to, każdy ma inny dar, ja tam jestem gwiazdą życia:* 
Wiem od dziś:)

Nasze Dzieci - taka sama prawie różnica wieku, te same płci, płcie - whatever.
Ten sam wózek, część tych samych ciuszków:)
Patrzę na Nich i wizualizuję Leona i Zoś za rok o tej porze.
I choć kocham ten czas teraz to czas przyszły napawa mnie wielkim szczęściem.

Mój Syn karmiony i pojony przez Innych Rodziców.
No problem.
Smoczki wyparzone, tiszercik przebrany.
No problem.
Chcesz poskakać po naszym łóżku?
No problem.
Smoczek spadł na balkon piętro niżej?
Żaden problem. 
Niedźwiedzia Matka i Niedźwiedzi Ojciec zmontowali ze sznura i magnezu ustrojstwo
i wyciągnęli monia - ukochanego przyjaciela.
Czuję wielką spójność z takimi Rodzinami.
Z Nimi.
Są tacy. Easy. 
Piękno wnętrza Ich domu, piękno Ich jako Małżeństwa,
piękno Rodziców, piękno Dzieci - widoczne na każdym metrze kwadratowym.
Igulko, Figo - Córko swojej Matki, 
jutro kończysz rok, dziś przeżyliśmy z Tobą cudowny dzień,
życzymy Tobie różowych okularów na całe życie,
tego śmiechu i uśmiechu, który tak słodko serwujesz,
siły i wiary we własne możliwości - a te są wielkie, uwierz!
Niedźwiedzia Matko, Niedźwiedzi Ojcze - dziękujemy za cudowną niedzielę!


ps. jak Barista zrobi kawę to .....
wow - najlepiej spienione mleko pod słońcem
a tarta taka, że urywa kubki smakowe
kawowo i tartowo i sałatkowo - jestem spełniona

Z tego miejsca, z fotelu mojego ciepłego pozdrawiam poznaną dziś Agatę - Matkę Czwórki!!!
Agata - jesteś niesamowita.
Dzięki Tobie bardzo ciepło pomyślałam dziś o Mamie.
Aniu - też miałaś nas czwórkę.
Nie miałaś podwójnego wózka, nie miałaś pewnie wielu rzeczy i nigdy nie narzekałaś.
Szacun mega wielki Mamo. 















My w obiektywie Niedźwiedziej:
















I żeby było jasne: od dziś i na zawsze - Królowa jest tylko jedna! No! Niu niu niu!




8 komentarzy:

  1. Ale Wam fajnie! :) Wszystkiego najlepszego dla małej jubilatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie bola policzki! Nio nio nio!

    :)))))))))
    Zero kadrowania. Naliczylam 20 osob ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie z dzieciaczkami jest przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się, ale bardzo mi miło:))
    Pozdrawiam cieplutko <3

    P.s. przeczytałam parę postów niżej i stałam się fanką! :)

    OdpowiedzUsuń