wtorek, 20 sierpnia 2013

A kysz!

Są takie dni, że wszystko po kolei jest do niczego co by nie napisać, że do dupy :)
Są takie momenty, że określenie zwątpienie to mało powiedziane.
Jest swojego rodzaju bezsens, poczucie bezsilności, totalnej klapy.
Grunt to się z tego otrzepać!

Dziecko ząbkuje od trzech miesięcy - zębów brak:(, 
budzenie w nocy co 1,5h na cyca poważnie nadszarpuje moje nerwy,
upały mnie wykańczają, siedzimy jak odludki w czterech ścianach,
chcę na wakacje!!!!!!!!!!!
Chcę wody, radosnych pisków, życia, bryzy i fal.

Matka też człowiek :)

Ok, wyżaliłam się, po 3h usypiania Leon padł, kończę posta, robię lemoniadę i odmóżdżam się przy serialu.
Takie moje małe przyjemności :)

Mało nas tu więc oto my - ja i mój lubelski Cwaniak :)
 
 
 

34 komentarze:

  1. Bidule - ale te zębole długo go trzymają...
    Postępów życzę i już odliczam dni do 7 września :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt :(
      ja też odliczam Aniu, nie mogę się doczekać!

      Usuń
  2. będzie lepiej, zeby wyjdą, upały się skończą. odetchniesz.
    tulę!

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas to samo, a zębów brak:( Będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To faktycznie Ci się nie dziwię:( a ja narzekałam na 2 takie dni :( Dacie radę trzymam kciuki. Leon w muszce boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. damy, pewnie, że damy - musimy :)
      Dziękuję za komplementy!

      Usuń
  5. Zaciskam kciukasy za poprawę sytuacji. Niech się polepszy szybciorem! Ściskam mocno :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolciu nie wiem czy cię pocieszę się u nas było to samo. 4 miechy walki o zęby! Jak zaczęły wychodzić to seriami - w 4 miesiące wyszło 8 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pocieszyłaś Anulka, dzięki, może i tak to też będzie u nas, oby :)

      Usuń
  7. Leon w muszce - świetny.

    U nas to samo z zębami, a ich brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)

      czyli pełne zębowe porozumienie, to i za Was trzymamy kciuki!

      Usuń
  8. Uwielbiam muszki. Leon boooski. Ściskamy mocno, żeby mniej dokuczały ząbki ;) Pozdrawiamy
    http://olo-olek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki poważny ten Pan Leon. Trzymaj się tam jakoś!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się Lubelski Cwaniak!:)Oj bidulek z Leonka:(Dużo sił mamuśka kto da radę jak nie Ty:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. ojoj bidulek z z tymi upartymi ząbkami
    a mamusi jeszcze bardziej współczuje ... pamiętam dokładnie jak to było :(
    na pocieszenie może jakieś spotkanko lubelskich mamusiek ;) co Ty na to? piszesz się?
    Lubelski Cwaniak cudowny!
    Ja też marzę o wakacjach !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bidula, fakt!

      no ba! pewnie, że się piszę! nawet na organizację się piszę :)

      Usuń
    2. napisz do mnie maila jak możesz, bo nie znalazłam na Ciebie namiarów na stronie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Leon cierpi, Mama Leona cierpi, Tata Leona pewnie też cierpi, no i my tez cierpimy bo Was mało ostatnio! Powtórzę się, ale: gupie zębole, GUPIE GUPIE!!!! Całujemy przemocniastoooo :*****

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, Kochana, dokładnie wiem, co czujesz! U nas podobnie - co prawda dwie dolne jedynki wyszły już jakiś czas temu, ale innych zębów na razie ani widu, ani słychu, a Kudłata marudna,niespokojna, ciągle ciągnie się za uszy... Damy radę, w końcu kto, jak nie my??? ;-)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że damy Matylda!
      Całujemy Kudłatą mocniuteńko!

      Usuń
  14. Trzymam kciuki za zębole. wyrastać i nie wkurzać malucha

    OdpowiedzUsuń
  15. Pocieszę Cię :) moja córa zaczęła ząbkować gdy miała 4 mc, pierwszy ząbek dostała w wieku 9 mc, to były najgorsze miesiące, a raczej noce w moim życiu. Mała budziła się co godzinę z płaczem, byłam niewyspana, rozdrażniona, zmęczona... Ale to minęło, Teraz córa przesypia całe noce, a ja skaczę z radości. Tego Tobie również życzę:)
    Zapraszam do nas http://memoriems.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, na to czekam i na to liczę :)
      już do Was pędzę :)

      Usuń
  16. Jest boski!
    Ja też się odmóżdżam czasami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      odmóżdżanie się jest do życia potrzebne :)

      Usuń
  17. Karola nic się nie martw,czas szybko płynie i juz niedługo to będzie tylko wspomnieniem :* ślicznie razem wyglądacie,Leo boski-cudnie ubrany :))
    zęby zęby wyłaźcie!!!

    OdpowiedzUsuń